понедельник, 3 февраля 2014 г.

                  Իմ  արևի  քաղաքը
           Ամեն մի, նույնիսկ ամենալավ քաղաքի ծայրամասում ջրափոս կա:              
                                                                                  Քելի


Ինչ  է  մեզ  ուզում  ասել  սրանով  Քելի: Աշխարհում  գոյութոյւն  չունի  այնպիսի  մի  պետություն,  որ  թերություն  չունենա: Նույնիսկ  ամենազարգացած  կամ  ամենամարդաբնակ  քաղաքում  կան  թերություններ,  և  սա  վերաբերվում  է  ոչ  միայն  քաղաքներին   այլ  նաև  պետություններին: Բոլորը  ձգտում  են  հասնել  այդ  անթերիության  չափանիշին  սակայն   իմ  կարծիքով  ոչ  մեկին  դա  չի  հաջողվի  ոչ  հիմա  ոչ  էլ  մեզնից  հետո: Ամեն  մեկս  այս  աշխարհը  երկիրը  քաղաքը  պատկերացնում  ենք  յուրովի: Մեկի  համար՝  գեղեցիկ  շենքերը,  մյուսի  համար  ճոխ  հանդիսակատարություններ:Իմ արևի քաղաքը  ունի  իր  առանձնահատկությունները: Քաղաք  որտեղ  բոլորը  աշխատում  են  և  վարձատրվում  են  իրենց  կատարած  աշխատանքի  համար: Քաղաք  որի  բնակիչները  օգնում  են միմիյանց  ցանկացած  հարցում: Քաղաք  որը  ապահովում  է  բարձրակարգ  կրթություն  որի  շնորհիվ  երեխաները  ապահովում  են  իրենց  ապագան: Մի  քաղաք  որում  կցանկանան  ապրել  մարդիկ  առանց  հոգսի  անցկացնելով  երջանիկ  տարիները  և  արժանապատվորն  ապրել  իրենց  կյանքը: Եվ  այսպես  շարունակ  ես  կարող  եմ  նշել  այն  ցանկությունները  և  երեզանքները  որոնք  կցանականայի  տեսնել  իմ  արևի  քաղաքում: Նույնիսկ  իմ  երազներում  այն  չի  կարող  լինել  կատարյալ,  ինչքան  էլ  ես  այն  պատկերացնեմ: Սակայն  սա  իմ  քաղաքն  է  իմ  արևի  քաղաքը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий