понедельник, 3 февраля 2014 г.

Ստվերային տնտեսություն

Ստվերային  Տնտեսություն

Այսօր  մենք  միասին  քննարկելու  ենք  ստվերային  տնտեսությունը  և  նրա  բոլոր  հատկանիշներըհատկություններըբոլոր  վատ  կողմերը: Նախ  եկեք  հասկանանք  թե  ի՜նչ  է  ստվերային  տնտեսությունըի՜նչ  է  իրենից  ներկայացնում:Ստվերային  այն տնտեսությունը, որը գտնվում է պետական հաշվառումից և կարգավորումից դուրս և այդ, իսկ պատճառով չի արտացոլվում պետական վիճակագրության մեջ։ Այսինքն  ես   սովորական  վաճառող  եմ  և  ունեմ  իմ  ձեռնարկությունը: Արտադրում  եմ  պատուհաններ  և  այս  ամիս  արտադրել  եմ  օրինակի  համար  20  պատուհան: Երբ  իմ  մոտ  են  գալիս  հարկային  մարմիններից  մարդիկ  և  ինձնից  պահանջում  են  իմ  այս  ամսվա  տվյալները: Ես  ներկայացնում  եմ  20  փոխարեն  16  և  թաքցնում  եմ  այդ  տվյալները: Արդյունքում  ես  նրանց  վճարում  եմ  քիչ  հարկ  և  օգնում  ինքս  ինձ: Սակայն  այդ  տվյալները  գնում  են  կառավարութոյուն  և  այնտեղից  էլ  կազմվում  է  մեզ  շատ  հայտնի  համախառն ներքին արդյունքը (ՀՆԱ): Այսպիսով  վաճառող  իր  գրպանն  է  դնում  այդ  պատուհանների  շահույթը  հարստանում: Սակայն  մի  կողմից  պետությունը  դիտավորյալ  է  անում  այս    ամենը  պատճառաբանելովթե  խոշոր  ձեռնարկատիրությունները  աճեն  և  շատ  աշխատանքային  վայրեր  ստեղծեն  վերացնելով  գործազուրկ: Սակայն  մենք  բոլորս  գիտենքոր  Հայաստանում  բոլոր  խոշոր  ձեռնարկությունները  պատկանում  են  ներկայիս  կառավարության  անձանց  ովքե՜ր  էլ  ընդում  են  օրենքներ  հօգուտ  իրենց  ձեռնարկությունների  զարգացմանը: Վերջումերբ  մենք  հասկանում  ենք  որ  կառավարություն  թաքցնելով  գումարը  սկսում  է  պարտքեր  կուտակել  այլ  երկրներից  ևոնց  որ  միշտ  չկարողանալով  մարել  դրանք  տալիս  է  հայ  ժողովրդին  պատկանող  մեր  ազգային  հարստությունները՝  հանքերը: Այդ  պատճառով  էոր  մեր  երկրի  հանքերի  մեծ  մասը  շահագործվում  է  օտարերկրյա  կազմակերպությունների  կողմից: Սակայն  ո՜վ  է  կանխելու  այս  ամենը: Այս  հարցի  պատասխանը  ոչ  ոք  չգիտի: Շնորհակալություն:



Комментариев нет:

Отправить комментарий