понедельник, 3 февраля 2014 г.

Ինչ է ինձ համար իրական երջանկությունը

Ինչ  է  ինձ  համար  իրական  երջանկությունը 

Նաով երջանկություն չի փնտրումկգտնի այն ուրիշներից շուտորովհետև նրանքովքեր փնտրում են երջանկությունմոռանում ենոր երջանկության հասնելու ամենավստահելի միջոցը՝ դա նրա փնտրելն է ուրիշների համար:                                                          
 Լյութեր Քինգ

Մեզանից  ամեն  ոք    սրտի  մի  անկյունում  ունի   իր  երջակությունըԴա  մեր  սիրած  ապրած  ամենալավ  պահերն  են:  Ես  օրինակ  ինձ  պատկերացնում  եմ  երջանիկ  երբ  ունենամ  իմ  ընտանիքը  որին  ես  կսիրեմ  և  սիրված  կլինեմ,  աշխատանք  որին  ամեն  առավոտ  կգնամ  հաճույքով  կատարելով  իմ  պարտականությունները,  ուենամ  լավ  ընկերներ  որոնց  հետ  կկարողանամ  լավ  ժամանակ  անցկացնել,  որնց  ես  կհիշեմ  իմ  ամբողջ  կյանքումՍկայն  այս  ամենից  բացի  մենք  բոլորս  ունենում  ենք  մեր  մանկությունից  ինչ-որ  պահեր  որոնք  չենք  կարողանում  մոռանալ  օրինակ  ՝  ծննդյան  օրեր  կամ  առաջին  անգամ  երբ  մտանք  դպրոցԵս  հիշում  եմ  իմ  առաջին  դրական  գնահատականը  երբ  ստացել  էի  գրավորիցԴա  միգուցե  իմ  ամենաեջաիկ  պահներ  էր   որը  ես  երբեք   չեմ  մոռանա:

Կյանքը տալիս է մարդուն (լավագույն դեպքումմիայն մեկ անկրկնելի ակնթարթ և երջանկության գաղտնիքն այն էորպեսզի այդ ակնթարթը կրկնվի ինչքան հնարավոր է ավելի հաճախ:


Օսկար Ուայլդ



Комментариев нет:

Отправить комментарий